Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Ύλη Εξετάσεων Ε΄ Εξαμήνου

Εξετάσεις Ιανουαρίου -Φεβρουαρίου 2017



Ενημερώνω και από το παρόν ιστολόγιο τους φοιτητές μου για την ύλη των προσεχών εξετάσεων στα ακόλουθα μαθήματα του Ε΄ Εξαμήνου:



1) Ιστορία Ορθόδοξης Θεολογίας

α) Οι Παραδόσεις μου κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου

β) Ν. Α. Ματσούκα, Δογματική και Συμβολική Θεολογία Β΄, σσ. 45-216.

γ) Οι περί προπατορικού αμαρτήματος διαφάνειες που έχω αναρτήσει στο παρόν ισολόγιο



2) Ιερές Ακολουθίες

Οι σημειώσεις που έχουν κρατήσει οι φοιτητές από τις Παραδόσεις μου.

Προσοχή: Στην εξέταση οι φοιτητές οφείλουν να προσέλθουν με το Ιερατικό!


3) Χριστιανική Φιλοσοφία

1) Οι σημειώσεις των Παραδόσεών μου

2) Ν. Α. Ματσούκας, Ιστορία της βυζαντινής φιλοσοφίας, 59-162 (Θέματα: Οι τρεις μεγάλοι πολιτιστικοί παράγοντες μέχρι και την εξέλιξη της βυζαντινής φιλοσοφίας τον 12ο αιώνα).

Σημείωση: Η ως άνω ύλη περιέχεται και στον τόμο του Ν. Α. Ματσούκα, Ιστορία της φιλοσοφίας.


Καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου